Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Zapachniało....

 Coraz bliżej święta, u Was już od dawna pachnie pierniczkami a ja tylko podziwiam i podziwiam...aż do dzisiaj. Postanowiłam zrobić coś pożytecznego i ja!
 Zapachniało więc u mnie pysznymi ciasteczkami maślanymi, powstała pierwsza tura świątecznych wypieków. Mam nadzieję, że dotrwają do świąt i przeżyją w całości podróż samolotem. Muszę w końcu mieć jakiś wkład w te święta...
Przepis pochodzi z bloga http://shabby-shop76.blogspot.it/2012/12/swiateczne-zapachy_4419.html. Ciasteczka wyszły bardzo delikatne i smaczne, ja posypałam je trzcinowym cukrem więc są pewnie mniej słodkie niż te z cukrem białym, jak w przepisie.
Oprócz wypieków powstały też  filcowe zawieszki z myślą udekorowania świątecznych słodkości którymi  zamierzam obdarować moich bliskich. 


 Choinka z masy solnej powstała już rok temu. 
W końcu jakąś choinkę trzeba było sobie przecież zorganizować:)



Na koniec pracy zasłużona herbatka z cytrynką i małe co nieco:)


Miłego weekendu!

30 komentarzy:

  1. Widzę, ze skusiłam Cię ciasteczkami:)
    Wyglądają bardzo apetycznie...a zawieszki filcowe cudne!!!Nie wspomnę o choince z masy solnej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) ciasteczka są przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne te zawieszki filcowe na słoiczki. ja też lubię jak wszystko jest dopracowane. Choineczka tez bardzo ładna. Buziaki ....Gosia....odpoczywaj sobie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maślane, kruche ciasteczka! Właśnie wczoraj upiekłam drugą, przedświąteczną partię:).
    Zawieszki są bardzo radosne i śliczne! W ogóle podobają mi się Twoje zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki są urocze, a choinka pierniczkowa rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wspaniały pomysł- zawieszki na słoiki ze świątecznymi słodkościami. I takie słodkie słoiczki dołożyć do prezentów- mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ty cuda robisz! Szczególnie podoba mi się wszystko z czerwonym akcentem, no i zakochałam się w Twoim bałwanie aplikacji na sweterek :) Co do ciastek to narobiłaś mi smaka na dobre, jak je zobaczyłam na Shabby Shop to miałam na nie ochotę, ale jak czytam o nich jeszcze u Ciebie to chyba się skuszę :) Ciekawy pomysł z choinką z masy solnej, my zmajstrowaliśmy szyszkową :) Dziękuję za odwiedzinki i przepraszam za weryfikacje, nie miałam pojęcia że miałam to włączone, już to zmieniłam, dzięki za informację o tym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, przecudne ozdoby i smakowite ciasteczka. Czuć zapach i magię świąt.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy tworzysz :) zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, aż chciałoby się schrupać te słodkości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze:) Cieszę się, że zawieszki i choineczka przypadły Wam do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i widzisz- nie święci garnki lepią...
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW choinka wspaniala ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasteczka wygladaja slicznie :-) a jeszcze zamknieta w sloiczek w przepiekna przywieszka.. no cudny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ps. dziekuje bardzo za wizyte u mnie i mily slad tam pozostawiony :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zawieszki! A choinka wygląda jak do zjedzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. No Aguś, brawo: słodko i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same słodkości, pozdrawiam i zapraszam do mnie z wizytą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za odwiedziny:) Kalendarz jest jak najbardziej dostępny, proszę korzystać sobie ile wlezie:) Ja też się tu u Ciebie rozejrzę i zagoszczę na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Krásně napečeno :o) Martina

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam mniam zjadło oj zjadło ciasteczko maślane [samolot to wszystko zabierze?] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam taką nadziję choć walizki nie chcą być z gumy:)

      Usuń
  22. Już wczoraj chciałam dodać się do obserwatorów, ale mnie coś wybija i teraz próbowałam i znów. ale będę jeszcze próbować i odwiedzać Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że jednak się udało :) Cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Agnieszko z miłą chęcią przyłączę się do zabawy "Magia Świąt" - prosze tylko o instrukcje - gdzie umieścić swój opis?

    OdpowiedzUsuń
  25. zawieszki, koroneczki wszystko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranej w candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne prace!!!
    choineczka z masy solnej jest przecudna:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki i miłe słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na Twojego bloga trafiłam poprzez moje Candy i cieszę się bardzo :) Mój mąż właśnie robi sok z grejpfruta i pomarańczy a ja czytam Twój post pt Zapachniało :) i te pierniczki i zapach pomarańczy mmmm same pyszności, tak jakoś się złożyło. Pozdrawiam Cię serdecznie i będę częściej zaglądać, Basia.

    PS Piernikowa choineczka wyszła CI super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja tez lubie piec takie pierniczki.

    OdpowiedzUsuń