Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Na zielonej łące....

Witajcie! 
Słońca nigdy za wiele, więc dostarczam wam jego kolejną porcję:) Dziś wiosna pokazała swoje piękne oblicze, trawa zaczyna się zielenić, kwitną pierwsze kwiatuszki.
 Słońce tak mocno świeciło, że trudno było zrobić zdjęcie moim zajączkom, które powstały w jeden późny wieczór.
Na prezentację doczekały się podkładeczki, które królują na blogach od dawna i wcale się nie dziwię, bo są bardzo ładne i tak przyjamnie się je robi.
Gosiu dziękuję za wzorek:)






Witam seredecznie moich nowych obserwatorów i dziękuję za komentarze. 

Życzę Wam słonecznego tygodnia:)

50 komentarzy:

  1. Moc krásní ušáčci v krásných jarních barvičkách.
    Pěkný den přeji.Věra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce do Ciebie bo u mnie zima wróciła...brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnisiu śliczne kwiatuszki już u Ciebie i te prawdziwe i te szydełkowe:). Zajączki słodkie i milusie:)

    Pozdrawiam ciepło chociaż u mnie za oknem śnieg, może ostatni?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na rzecz skalpela odłożyłam szydełko do szuflady:) musi tam poczekać, ale że tworzysz takie piękności to cieszyć oczy będę oglądając właśnie takie piękne podkładki i zające :):)) i inne cuda które tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10/3/13 18:51

    bardzo ładne i pomysłowe królisie:) Jeszcze takich nie widziałam nigdzie. Zapraszam do siebie na wiosenne Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj nam trochę tego wiosennego słoneczka!!! U nas zima sie jeszcze panoszy.
    A zajączki słodkie, jak Ty to robisz??? Chyba nigdy tego tematu nie ogarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no a u mnie sniezysko... musialam moje bratki ewakuowac :o(
    zajaczki i kwiatki...jak zywe na tej wiosennej laczce- dobrze masz, jeden wieczor... i gotowe!!!!
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam dziś identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobne zające i ja robiłam :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie te zajączki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączki przesłodkie i ta łąka !!! Z kwiatkami !!! A podkładki też śliczne - bardzo się cieszę ,że mam takie u siebie - cudne !!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki,a podkładki śliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak u Ciebie zielono :) Cudnie i bajkowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie te królisie! Podkładki radośnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodkie króliczki :) Ach jak u ciebie wiosennie... a u nas znowu zima :(

    OdpowiedzUsuń
  16. podkładki jak zawsze urocze

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne zdjęcia :)))))) ღ

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, nie mam cierpliwości do szydełka, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho!!! Jakie urocze zajączki w plenerze:) Czy była by szansa na wzór ??? Może w końcu bym coś poszydełkowała dawno tego nie robiłam.
    kizdka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajączki i kwiatuszki prześliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosennie się zrobiło :) Śliczności, Ty to zdolna jesteś :)
    Pozdrawiam prawie "wiosennie" (chociaż za moim oknem pogoda paskudna) i zapraszam do udziału w urodzinowym candy na Mi Abstracción :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mi mów... słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zielonej łące, pasły się zające .....
    śliczne i kolorowe zajączki i podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego Ci zazdroszczę- słońca, trawy, kwiatków, no i oczywiście zdolności szydełkowych! Ja umiem na szydełku dziergać łańcuszek... i na tym koniec mojej działalności. Dlatego podziwiam Twoje zajączki :). Uściski z zasypanego po kolana śniegu..

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zajączki. Pewnie świetnie nadawałyby się na karteczki. A u mnie śnieg, wiatr, zawieje, zamiecie i temperatura poniżej zera.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajączki kicające na łące:)...a łąka pełna kolorowych kwiatków:)...piękne te Twoje prace, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, przyda się choć odrobina słoneczka i zielonej trawki. Dziękuję, choć na moment odwróciłam wzrok od okna, brrrrr
    Urocze szydełkowe ozdoby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ się rozkicały małe króliczki, urocze ;0

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze i króliczki i podkładki :) Zazdroszczę włoskiego słońca... mam dość śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne podkładki!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie u Ciebie!!Kolorowo i słonecznie :)Zajączki są przeurocze!!!Chyba wydziergam sobie kilka :)Nie masz nic przeciwko?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. och, jak dobrze choć oczy nacieszyć ciepłem słonecznych promieni:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne króliczki :) a u mnie również kwiatuszki tym samym wzorem robione :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. Całe stadko kicających zajączków - słodki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekna Twoja wiosna!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne kolorki :-D Jak milo sie na nie patrzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne te zajączki:0 podkładki również, cudowne!! takie kolorowe i wiosenne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczarowały mnie Twoje podkładki...
    Śliczne kolory...takie radosne...:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy19/3/13 12:16

    cudne zajączki i podkładki.ma Pani talent.szkoda że nie umiem robić na szydełku bo sama bym spróbowała.pozdrawiam ania z

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zające hasają na łące;-) Skąd można wziąć taki wzorek?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, jak tutaj świątecznie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wesoła łączka:-)))))))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń