Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Raz, dwa trzy, Szukam! Wiosno gdzie jesteś?!

Witajcie!
Chciałam Wam dziś pokazać nieco więcej zieleni. Już nie tej w domu samodzielnie wyhodowanej ale tej prawdziwej, naturalnej na zewnątrz, której tak niecierpliwie wszyscy wyczekujemy. Choć dzisiaj słońca jak na lekarstwo to udało mi  się złapać kilka jego promyków. 
Na sesję zdjęciową załapał się mój obrazek  wyszyty krzyżykami, który powstał jeszcze w tamtym roku ale ciągle brakowało mi pomysłu na jego sfotografowanie. Obecnie wisi na białej ścianie więc zdjęcia zrobione w domu nie byłyby atrakcyjne.





 A tutaj torebka którą już jakiś czas temu wygrałam w candy u Iris. Torba jest fantastyczna i miała szczęście, bo akurat błysnęło słoneczko:). Iris, bardzo Ci dziękuję, już uwielbiam tą torbę.

Tutaj kilka dowodów, że wiosna już jest i małymi kroczkami zbliża się również do Polski:)


 Życzę Wam dużo słońca i całej palety barw jaką niesie ze sobą wiosna:)


34 komentarze:

  1. Wygrałaś piękną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek !!! Zdjęcia jak z bajki - do Polski to ta wiosna idzie baaaaaardzo małymi kroczkami:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne Twoja sesja! Torba i obrazem cudne...
    No i ta wiosna...a u nas dzisiaj cieplej i słoneczko cały dzień świeci:::)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny obrazek...i te kwiaty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek bardzo ładny, ramka idealnie dopasowana, tej wiosny zazdroszczę ogromnie, już nie mogę patrzeć na śnieg, brodzić w błocie pośniegowym niszcząc moje butki, dźwigając na grzbiecie szósty miesiąc paltocik, jak tak dalej pójdzie, to się spakuję i pojadę w Twoje strony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytule się z przyjemnością z boczku i cieszę się bardzo że do mnie zajrzałaś, najlepszą strona candy jest odnajdowanie takich blogów jak Twój.

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak u Was juz wiosna na całego :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek śliczny, taki delikatny.
    W towarzystwie torby i wiosny wygląda wspaniale.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś u nas w Warszawie było całkiem wiosennie :) Oby tak już zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne zdjecia, ale obrazek przecudny!!!!!!! :-D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pokazałaś ten obrazek :) Ja też go mam w domku,tyle że Twój jest delikatny w wyglądzie a mój jest czarno-biały.
    Zdjęcia bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranego candy i już cieszymy się z tej zieleni oraz wiosny, która ponoć już tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie cudo zrobiłaś -piękny, zieleni to zazdroszczę szczerze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obrazek :) I fajna sesja zdjęciowa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna torebka z pozytywnymi kolorami:)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna torebka taka wiosenna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Twoje sesje zdjęciowe, wszystko co prezentujesz wygląda tak nietuzinkowo, wręcz pięknie. Ślicznie masz, tam gdzie Jesteś. To prawda wiosna się zbliża , wreszcie świeci słońce ! Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak pięknie, wiosennie...Śliczny hafcik i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Ty chyba wiosnę już znalazłas ,zazieleniło sie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny obrazek! Cudna sesja zdjęciowa!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie jeszcze tak brzydko buuuu...

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śnieg zastąpiło błoto :) Przeszłam się dzisiaj parkiem na szczęście w gumowcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zieleni potrzeba na gwałt i to już:) Pozdrowienia i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek jest cudowny!!! Piękne miejsce wybrałaś by go zaprezentować!!! Torba śliczna!!! A ta zieleń:))) U mnie wszędzie czarno - biało:((( Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za odwiedziny i sypatyczny komentarz :)
    Piękna wiosna u Ciebie - ja też już na niedzielnym spacerze widziałam jej pierwsze oznaki.
    Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszko wpadnij do mnie po wyróżnienie dla Twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny obrazek i cudownie wiosenna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Obrazek bardzo w moim guście :)Torebka super,,taka wesoła:))miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie u Ciebie, oj, będę tu zaglądać, na pewno! dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne rzeczy tworzysz i prowadzisz bardzo fajnego bloga:) Dziekuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba obrazek! Pięknie został pokazany...

    OdpowiedzUsuń