Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Kwitnące serwetki.


Ostatnio jakoś mnie tu mało ale to wszystko przez wiosnę. Mam trochę zaległości blogowych, ale mam nadzieję, że powoli, powoli to nadrobię.
Dzisiaj zapraszam do obejrzenia  najbardziej obfotografowanych wiosennych  serwetek a przy okazji trochę pięknej polskiej wiosny. Tak to nie pomyłka, polskiej :)
Uwaga będzie dużo zdjęć.
Zapraszam więc na pierwszą część wędrówki po wiosennym ogrodzie, bo to on stanowi tło dla tej serwetkowej sesji. Kolejne odsłony już wkrótce:)

 








Jeszcze raz bardzo dziękuję blogowym koleżankom za przesłanie mi wzorków na te piękne serweteczki:)

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia:)
Agnieszka.

38 komentarzy:

  1. No i już wiemy, jak wygląda kwiat paproci:))))
    Piękna wiosna, serwetki i zdjęcia:)Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne tulipanowe serwetki!!! Ogród w pełnej krasie!!! Śliczny!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki przepiękne! Ogród wspaniały! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki:) Podobają mi się szczególnie na dzbanach. Piękny ogród uchwyciłaś na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te serwetki, tulipanowe jak wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki i cudowne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki piękne i cudnie prezentują się na tle fantastycznego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne serwetki , ach moja babcia robiła takie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetki piekne ! , wygladaja jak kwiaty !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale serwetki w cudnych okolicznosciach przyrody:-) I jeszcze ten urzekajacy dzban-zakochalam sie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są c:
    Na pierwszy rzut oka przypominały mi płatki śniegu, ale potem spostrzegłam wzory kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna serwetkowa sesja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich kwiatków to jeszcze nie widziałam w ogrodzie. Pięknie to zaaranżowałaś, a serwetki śliczne. Pozdrawiam, Agnieszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie kwitnące serwetki pokazane po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serwetki w pięknym towarzystwie. Nic tylko podziwiać...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na posta, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna serwetkowa kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNIE ♥
    Jestem pod wrażeniem!!!
    POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne :) ale z ciebie zdolna bestia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna serwetaczka :) a ten ogród w tle: Twój? Bo jak tak to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie wstawiłam dzisiejszych zdjęć na swojego bloga i sama nie wiem co zrobić bo również robiłam fotografie w plenerze :) Twój plener uroczy , zdjęcia ogrodu bajecznie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie komponujesz- słoneczka życzę i idę sadzić aksamitki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serwetki i tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne... Jak ty to szydełko ogarniasz??? Dla mnie to jest czarna magia:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ... takie zwiewne ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne serwetki , zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Serwetki maja p[iekny wzór, pieknie je wydziergałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serwetka urocza, ale mnie zachwycił ten wielgachny dzban - cudo do ogrodu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Ehh... Te tulipany ;) Chyba telepatia jakaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna sesja zdjęciowa, Twoje serwetki przepiękne:))) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sesja zdjęciowa:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  32. Same cudeńka:))) Piękny ogródek i te urocze dzwoneczki, pierwszy raz takie widzę:))) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  33. Kwiaty, wszędzie kwiaty! Jak pięknie! :) Aż ciężko się skupić na serwetkach :D Śliczne zdjęcia, naprawdę :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała sesja! Śliczne serwetki na pięknym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne wiosenne serwetki i bardzo ładnie pokazane, kolorowo, słonecznie aż sama buzia się uśmiecha:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie serwety i obrusy:) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń