Obserwatorzy

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Akcja dekoracja, pierniczki i coś na dokładkę.

 Dzisiaj wpadam tu tylko na momencik, żeby złożyć meldunek. Melduję więc, że sprzątanie w już prawie załatwione, pierniczki upieczone a dekorowanie domu rozpoczęte :)

Gałązka z szyszkami przywleczona wczesną jesienią została więc ubrana w szydełkowe bombki. "Wieniec" adwentowy powstał jako improwizacja z tego co akurat było w domu a inspiracją do jego powstania były właśnie co zakupione świece. Jest też  podkładka, którą zrobiłam na akcję "Wyszydełkuj sobie święta" ogłoszoną przez Madelinka na jej blogu. Ta podkładka dała mi popalić, idealna nie jest  ale trochę jednak  przypomina wzorek więc zgłaszam ją do zabawy:)
Ostatnio znowu słońce u nas dopisuje więc i przygotowania idą jakoś sprawniej.








 



 



 


Na koniec druga strona mojego adwentowego wieńca. W tle natomiast taka mała zapowiedź kolejnych postów :)


.....i jeszcze coś dla tych którzy zapisali się na moje candy.

Konik na dokładkę.

Tych którzy jeszcze się nie zdecydowali zapraszam  tutaj 



Pozdrawiam i życzę owocnych przygotowań do Świąt.
Aga

51 komentarzy:

  1. kochana modrzew to moje ulubione badyle, bajeczne szyszki mają, które uwielbiam wykorzystywać do "wszystkiego"... swoją drogą sama powinnam zabrać się za pierniczki....
    no i oczywiście ciekawa jestem tych obrazków w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie do Ciebie wpadac;)) Te szydelkowe bombki=slodkie:)
    Sciskam Aguniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak cudnie!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyszła ta podkładka :-)
    i bombki wyglądają super na gałazkach modrzewiowych

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i świątecznie się u Ciebie robi:)Ja jeszcze w polu...A na łapce poległam...nijak to wzoru nie przypominało:)Już miałam pisać,że masz super wykrojnik z konikiem,a tu proszę taka niespodzianka:)Fantastyczne masz stempelki do ciastek i wykrojniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy błąd zrobiłam robiąc półsłupkami a potem kombinowałam po swojemu. Trochę sie rozlazło ale jest, z daleka nawet może być:) Zaczęłam robić kolejną, już prawidłowo ale cierpliwosci mi zabrakło:)

      Usuń
  7. Smakowity post!
    Kusisz, ale ja się nie zapiszę, taki konik powinien powędrować tam, gdzie są dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet do mnie dotarły pierniczkowe aromaty ..i smaki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nic nie piekłam, chyba się kompleksów nabawię ;) Fantastycznie wyglądają te szydełkowe bombki a ciasteczka powoduję ślinotok :) Jak zobaczyłam konika wykrojnika to mnie zatkało, ale suuuper!
    Czekam na kolejny post, zafascynowana tym co zobaczyłam w tle :))))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja- u Ciebie tak świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel, czerwień z dodatkiem szyszek i pierniczków...moje ulubione połączenie....piękne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo i pomysłowo to rozwiązałaś, dwustronnie udekorowane świece , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie przygotowałaś się już na święta. Stroik i wieniec naturalny , świece fantastyczne i gałązka z bombkami prezentuje się ślicznie. Pierniczki pięknie upieczone.Wszystko pomysłowe i gustowne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie i smakowicie u Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje kolorki:))) Jest ślicznie!
    Ciasteczka piekę w nastepnym tygodniu (mam nadzieje, że już sie do tego czasu ze wszystkim obrobie)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł z tymi dwiema stronami adwentowego wieńca!! strrasznie mi sie podoba!!!! a bombeczki szydełkowe śwliczne- swiatecznie juz się zrobiło bardzo♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się zrobiło nastrojowo...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjęłam meldunek i bardzo jestem zadowolona z efektów:-)
    Świetny, świąteczny klimacik:-)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje i bardzo apetycznie u Ciebie :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i dlatego kocham święta ....przepiękne dekoracje Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładka wyszła Ci super! Nawet jeśli gdziesz widzisz nierówności (ja ich nie zauważyłam:)), to i tak jest piękna!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piekne,świateczne dekoracje zrobiłaś. Fajnie wyglada ta ozdoba na ścianie i pierniczki z dziurką w srodku:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne dekoracja a ja w tle wypatrzyłam naszą sal-owa bombkę pierwszy raz widzę ją oprawioną jest rewelacyjna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie świątecznie się robi u Ciebie :)) No i smacznie! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale u Ciebie kochana ładniutko;) Pierniczki śliczne... Widzę, że już u Ciebie magia świąt kochana;) A foremeczka, achhh moje marzenie;) Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne te bombki szydełkowe! A pierniczków zazdraszczam- ja już chyba nie zdążę, a ślinka leci...Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo świątecznie już u Ciebie !! Napisałam maila i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne świąteczne dekoracje i te kolorki.... cudne!!! Pierniczki bardzo apetyczne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Skończyłaś i oprawiłaś świąteczne sale, posprzątałaś, popiekłaś... jakieś turbo doładowanie masz???
    Chyba Ci zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten konik jest świetny. Zaraz się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach jak tutaj pięknie...cudowne dekoracje...

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż kipia święta z tych zdjęć. Od razu chce się śpiewać kolędy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale kusisz, piernikowe koniczki mnie urzekły bo ostatnio mam słabośc do koników na biegunach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo świątecznie!
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  35. U Ciebie jest już świątecznie , u mnie jeszcze daleko :) piękne dekoracje . Ściskam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  36. Super świece adwentowe :), ciasteczka też smakowicie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne pierniczki...............i tak d u ż o !!!!
    Gorąco pozdrawiam, tym razem z kraju.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne świąteczne dekoracje!! Ja już się nie mogę doczekać Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny klimacik świąteczny :-) Wieniec adwentowy pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne dekoracje świąteczne. Śliczne pierniczki - moje są skromniejsze :)))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na pyszne pierniczki na http://babciamaksia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki piękny świąteczny nastrój!!!!! Wszystko śliczne!!! Gałązka na ścianie szczególnie przepadła mi do gustu:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale tu u Ciebie juz pieknie i swiatecznie. Prawie mozna wyczuc zapach piernikow siedzac po drugiej stronie komputera. Pozdrawiam cieplutko :)
    http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Delikatnie, subtelnie, ŚLICZNIE! Modrzewiowa gałązka z bombkami, pięknie wygląda! Ja u siebie znalazłam raptem 3 modrzewiowe szyszki .Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  44. Już sie nie mogę doczekać losowania candy. mam nadzieje że wygram:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne świąteczne dekoracje!!A wypieki...już czuję zapach świątecznych ciasteczek ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mi sie podoba stroik adwentowy. Taki prosty a taki efektowny...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapraszam na moją zabawę noworoczną:)

      Usuń