Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Przedświąteczne S(z)al(eństwo)

W tym przedświątecznym zabieganym czasie  wpadam na moment pochwalić się małym sukcesem czyli ukończonymi Salami Bożonarodzeniowymi. Dzisiaj będzie jednak tylko o jednym z nich... ttttttaaadam jest to moja ukończona bombka. Sal zorganizowała właścicielka bloga " realizacjamarzen" . Bardzo dziękuję za świetną zabawę no i taki oto przyjemny dla oka efekt końcowy. Zmagania z bombką pokazywałam już wcześniej na blogu ale w ostatnim czasie tak przyśpieszyłam, że nie miałam czasu robić zdjęć i publikować ich na blogu. W kolejce czekał drugi obrazek więc musiałam się śpieszyć. Wprawne oko mogło zauważyć w poprzednim poście, że oba stoją już na półce i radują nasze oczy:)

Oto ona.





Tutaj pierwsze śnieżynki jakie powstały w tym roku. Mam nadzieję, że nie ostatnie.


I jeszcze na małą sesję załapała się mała serweteczka, którą popełniłam w ramach czerwonego szaleństwa. 




Upiekłam też kolejną partię ciasteczek tym razem były to cynamonowe herbatniki. W następnym poście pokażę wam moje ozdobione słoje na ciasteczka, więc już dzisiaj serdecznie zapraszam.


 

Czas przewieść z lasu  choinkę:)



Jak wiedzicie panuje u mnie czerwone szaleństwo:)


I już na sam koniec .
Dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie. Witam nowych obserwatorów i komentatorów. Prowadząc swoje blogi doskonale wiecie jak to cieszy, że ktoś do nas zagląda i zostawia po sobie ślad. Łatwiej też nam poznać nowe ciekawe osoby i ich blogi.
Zapraszam zatem do komentowania.
No i żeby nie przedłużać przejdźmy do sedna.

 Szczęśliwy numer podał mój M.

Moje candy wygrywa pomieszane poplątane:).


Gratuluję zwyciężczyni i czekam na adres.


Życzę miłych przygotowań świątecznych.
Aga

49 komentarzy:

  1. Czerwone akcenty świąteczne lubię , u mnie co prawda ich niewiele(ach, ta moja biel...)
    Pięknie wyglądają te wzory norweskie, świece adwentowe i inne czerwoności!
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już zapachniało choinką . Świątecznie, czerwono.. bombka urocza, bardzo ładna serwetka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam duzo czerwonego, piekna ta babeczka- haft... wszystko miod-cud i odwrotnie :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ślicznie tak CZERWONO ;)
    Czekam na choinkę .
    Usciski
    i gratulacje dla wygranej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz przepiękne rzeczy!!! Ta bombka to cudo!!! Na pewno będę do Ciebie zaglądać :) Dzięki za zabawę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jesteś niesamowita i zdolna;) Piękne cuda tworzysz. Bardzo Lubię czerwony w tym czasie świątecznym;) Ciacha mniammmm, pachną aż u Mnie. Już się nie mogę doczekać kolejnego posta ze słoiczkami;) Całuski kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to Twoje czerwone szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agaaaa, ta bombka jest absolutnie piekna!
    A do tego gwiazdeczki, serwetka, ciasteczka..Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam sporo w czerwonym kolorze
    Moje sniezynki i gwiazdki szydelkowe nie doczekaly sie niestety ukonczenia
    Jezeli jeszcze mi sie zachce to na swieta je skoncze

    Gratuluje zwyciezczyni i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te sanki, którymi targałaś choinkę z lasu;)
    ..a zapach cynamonu aż czuć tutaj:)
    Gratuluję Zwyciężczyni!!:) Szczęściara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczakos... wygrałam:) łłłłłłiiiiiii:) ale się cieszę:)
    Piękne są Twoje dekoracje:) bardzo podoba mi się ta czerwono-biała serewtusia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne rzeczy nam pokazałaś :) Haft jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombka zachwyca, jest niesamowita! Artysta przez duże A z Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest takie śliczne. I ciasteczka muszą być takie pyszne. pozazdrościć. A Iwonie - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ta bombka!!! Ślicznie wygląda, piękne zdjęcia!!! ale bym schrupała takiego jednego...a może i więcej bo ja łakomczuch jestem...pierniczka:)
    Gratuluję zwyciężczyni , a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam i dobrej nocy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za fajną zabawę :) Przepiękna bombka i tyle cudownych czerwoności! O tej porze roku czerwień dodaje nam energii :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bombka. Ja uwielbiam czerwony kolor na święta , chociaż wiele osób uważa że tradycyjny i oklepany ale nie dla mnie.
    Ciasteczka wyśmienite .Gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor czerwony to kolor Bozego Narodzenia i u mnie rowniez nie moze tej barwy za braknac ;))) Bomka piekna :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo świątecznie już u Ciebie....tylko penettona jeszcze brakuje....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie widziałam tak pieknie pomalowanego nitką obrazka. Ta bombka na białym tle wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe są Twoje ozdoby Agnieszko , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko, stworzyłaś cuda prawdziwe, pokazujesz cuda za każdym razem, ale teraz po prostu przeszłaś, nie przeskoczyłaś, samą siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta bombka, może w przyszłym roku uda mi się taką wyhaftować :)
    Odrobina czerwieni na święta jest nawet wskazana :)
    Jak to do lasu po choinkę, tak można?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jakże piękne to czerwone szaleństwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bombka wyszła Ci Agnieszko przepięknie, ogólnie Twoje czerwone szaleństwo bardzo mi przypadło do gustu, bo to szaleństwo wygląda pięknie :) Czekam na słoje i gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej jak pięknie:) odnoszę wrażenie, ze czuję zapach tych ciasteczek:) Miło mi było brać udział w zabawie:) a szczęśliwej gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie masz i nastrojowo, umiesz wspaniałości czynić...
    Gratuluję Zwyciężczyni, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam czerwienie o tej porze roku!!!! twoje haftowane cuda zachwycają mnie za każdym razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje na szczęściary :) Bombka jak i śnieżynki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna dekoracja, wymagała dużo cierpliwości ale warto było. U mnie w tym roku też się zaczerwieniło tylko w salonie króluje biel z perłą i troszeczkę muśnięta złotem. Pozdrawiam i zdaje sobie sprawę ,że czeka mnie jeszcze dużo pracy, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję wygranej i bardzo dziękuję za zabawę pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie ci wyszła bombka, mojej jeszcze nie skończyłam :(
    Dzięki za zabawę i gratulacje dla pomieszanej i poplątanej ;), właśnie przed chwilą gratulowałam jej innej wygranej :)))
    Pozdrawiam i
    Buon Natale

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyszła bombeczka:) bardzo lubię oglądać Twpje prace:)
    Za zabawę dziekuję i gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna ozdoba taka bombeczka! Ślicznie Ci wyszła!
    A zwyciężczyni gratuluje i dziekuje za zabawe :))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje !Dziękuję za zabawę i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniała ta bombka!!!coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakaż piękna ta bombka :o)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombka obłędna, może też kiedyś spróbuję haftu:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładna bombeczka.Gratulacje dla zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ to wszystko u Ciebie piękne, strojne i cudnie świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bombka jest po prostu śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie, czerwono u Ciebie Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję zwyciężczyni.nic dziwnego,że czerwień dominuje,w końcu to podstawowy kolor na święta.piękna ta serwetka,a bombkę podziwiam.śnieżynki robię takie same:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bombka, śnieżynki i śliczna serwetka tworzą wyjątkowo piękny nastrój, z całego serca życzę Ci Agniesiu ciepłych, szczęśliwych Świąt!

    OdpowiedzUsuń