Obserwatorzy

niedziela, 18 maja 2014

Tam gdzie domy zakwitają

 Witajcie!

Znowu mam trochę zaległości do pokazania (taka moja mała tradycja). Mimo wszystko kolejność postaram się zachować.
Na początek dzisiejszego posta trochę się pochwalę. Jakiś czas temu miałam szczęście i wygrałam u Basi piękny album z chatami z Zalipia. Sporo się na mnie naczekał w Polsce ale kiedy już go zobaczyłam w mojej biblioteczce (mama zadbała żeby trafił w to zaszczytne miejsce) od razu zaczęłam przeglądać jego karty i chłonąć te piękne obrazy.
Z pewnością odwiedzimy to miejsce i będziemy podziwiać te chaty na żywo. Tak więc jeśli nie macie planów na kolejny majówkowy weekend  może moje migawki was zachęcą... Poniżej kilka kart z albumu, który czekał na szczególną kwitnącą oprawę.









Poniżej to już mój wyrób czyli kapturek na słoiczek zrobiony specjalnie dla Basi. 



Basiu, bardzo dziękuję:)

Ja zmykam nadrabiać zaległości na Waszych blogach.
Pozdrawiam i życzę dużo słońca!
Aga

17 komentarzy:

  1. Trzeba tam pojechać i zobaczyć na własne oczy. Jest cudnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia♥♥♥ a albumu zazdroszcze, takie rzeczy wciagaja bez reszty...mozna ogladac i ogladac ♥zabieram sloiczek z wisienka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, też muszę sobie poszyć takie cudne dekielki na słoiki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też mam sporo zaległości, ale powoli je nadrabiam
    Świetne te wisienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś Serce, ale pięknie zapromowałaś Zalipie! Jest tam też galeria moich obrazów i innych okolicznych twórców. A kapturek od Ciebie zdobi" wystawowy" słoiczek w mojej kuchni- buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwe miejsce polecasz:)
    A prezencik dla Basi jest taki słodki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, ciekawa, interesująca książka!!! Gratuluję wygranej!!! A kapturek jest śliczny!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. :) wisienki prezentują się świetnie na słoiczku :) ..a Zalipie jest rzeczywiście pełnym uroku miejscem:) Serdeczności ślę kolorowe (jak zalipiańskie malowidła:) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jestes Agniesiu!!!
    Piekne i wiosenne zdjęcia:):)
    A kapturek na słoiczek jest prześliczny!!!!
    buziaczki Aguś ślę do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej , świetna książka można w niej znależć wiele inspiracji. Kapturek super , bardzo podoba mi się . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna książka! Uwielbiam takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, te chaty zachwycaja. Bylam, widzialam:)

    Sliczny ten kapturek poczynilas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam tę książkę, masz rację, jest co oglądać. Ile to samoistnych talentów się rozwijało, bez szkół, akademii. Piękne książka, tak jak Twoja osłonka na słoiczek, bardzo apetyczna.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranej! Piekny album i sliczny kapturek, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam po odbiór wyróżnienia
    lena

    OdpowiedzUsuń
  16. Album bardzo zachęca by go obejrzeć.
    Serdecznie Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny album, lubię bardzo domy , które kwitną :) Piękny kapturek :)

    OdpowiedzUsuń