Obserwatorzy

sobota, 21 lutego 2015

Kandelabr

Od kilku dni włoskie słońce jest bardzo łaskawe a wręcz rozpieszcza nas dlatego korzystam z niego ile się da. Codziennie wybieram się na długi spacer i łapię tych życiodajnych promieni. W domu cieszą zaś oko piękne tulipany. Te iście wiosenne akcenty tchnęły we mnie świeżą porcję energii i skłoniły mnie do zrobienia sesji  zdjęciowej  kandelabru.  Kandelabru dawno już wyszytego, a którym zachwyciłam się u Cheni. Oj, długo on czekał na swoje blogowe 5 minut ale udało się. Jak sami pewnie zaraz zauważycie len za szybką nie jest nazbyt wdzięcznym obiektem do fotografowania, sprawił mi sporo trudności. Tym bardziej, że do zdjęć cierpliwości mam jakoś niezwykle mało i najchętniej pstrykałabym fotki wyłącznie telefonem:)












Posyłam Wam ciepłe, iście wiosenne promyki słońca (aktualnie u nas jest 10 stopni) 
Aga

27 komentarzy:

  1. Trzeba przyznac, ze robi wrazenie!!! ja w ogole lubie ten motyw a wyszywanego jeszcze nie widzialam-piekny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, lubię takie hafty. U nas też przedwiośnie, aż chce się żyć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft i w dodatku ślicznie pokazany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci wyszedł ten haft!
    A przy okazji pięknie nam go zaprezentowałas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się cudnie, a towarzystwo tulipanów o delikatnym kolorze sprawia, że jeszcze pięknieje! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft :) świetnie prezentuję się wyhaftowany na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny. Robi wrażenie. W tulipanach widać tęsknotę za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana...po wejściu na Twojego bloga ekran skacze jak zwariowany...odświeżam i nic...nie da się przeczytać co napisałaś....to tak, jakby dreszcze przechadzały się po Twojej stronie....co można z tym zrobić? Nikt sie na to nie skarżył u Ciebie?? ...szkoda, bo lubię do Ciebie zaglądać, ale w takim trzęsieniu nie da się patrzeć, a co dopiero przeczytać.....:(
    pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo po prostu. Piękne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory w Twoim domu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kandelabr !!!! Doczekał się pięknej sesji z wiosennymi tulipanami. Haft białą nitką na naturalnym lnie jest dla mnie jednym z najpiękniejszych. Pięknie prezentuje się w ramce. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas też było dziś ciepło. jakieś 7stopni :) strasznie ładnie wyszedł Ci ten kandelabr :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft, a z tymi tulipanami prezentuje się wyśmienicie :) U nas też świeci trochę słońca, a w moim ogródku wychynęły już krokusy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Słońce jest i u nas , haft super , a wiosna jest tuż tuż pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft:) Ja też korzystałam w weekend ze słońca ile się da:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny obrazek :-) Piękny haft.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny haft:) I cała aranżacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko, wróciłam do mojej dawnej pasji, jaką był haft krzyżykowy. Jest mi cudnie, spokojnie i medytacyjnie! Z zachwytem patrzę na prezentowaną przez Ciebie pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny haft.u nas 13 na słońcu:-)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw iście wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft!!! Wspaniale zaprezentowany!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny haft, biel i len to wspaniałe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O tym samym pomyślałam (jak powyżej) gdy zobaczyłam ten haft:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam na myśli komentarz Anielique.

    OdpowiedzUsuń