Obserwatorzy

niedziela, 25 stycznia 2015

Moje śnieżynki

 Witajcie!

Czas goni jak oszalały. Już niedługo koniec stycznia a ja jeszcze Święta pamiętam... Rzeczy do pokazania na szczęście przybywa a jako, że dzisiaj świeci piękne słońce to przyszła wena na fotki. Najczęściej bowiem to brak słońca i brak pomysłu na pokazanie moich prac blokuje mi bloga :)
Po Waszych blogach widzę, że wszyscy tęsknią już za wiosną a u nas ani grama śniegu jeszcze nie było, więc nam tęskno za zimą ciągle:)  Jedynie wypad w góry może nas nasycić widokami białego puchu. No  oczywiście jeszcze niezawodne szydełko może przywołać zimowe klimaty, bo właśnie te dwie serwety kojarzą mi się z płatkami śniegu i powstały jako zimowa dekoracja naszego mieszkanka.


 





I na koniec zapowiedź kolejnej białej damy:)


..i jeszcze wzorek dla Was:)



Serdecznie pozdrawiam !!!
Aga

33 komentarze:

  1. Pięknie, śnieżynki są dopracowane, co do śniegu, od wczoraj u nas jest biało, pewnie nie na długo, ale oko pocieszyć mogę, zwłaszcza że mam ferie i jazda samochodem może poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agus, przepiekne te serwetki, pieknie je zrobilas, wzorek cudny:) U mnie troszke sniegu spadlo , ale w najblizsze dwa dni ma spasc wiecej niz troszke i to mnie przeraza;)))) Tutaj zycie zamiera jak pada snieg, szkoly zamkniete, urzedy zamkniete...bedziemy siedziec w domu :)))) Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną słabość do szydełkowych serwetek, Twoje są urocze.Pozdrawiam serdecznie, również tęsknię za wiosną

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serwetki! Bez słońca ciężko funkcjonować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne serwetki, u nas wczoraj po południu spadł śnieg i na razie mamy znowu zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki :) i mnie one skojarzyły się z płatkami śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki no i zdjęcia równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śnieżynki wyszły pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jak ja Ci zazdroszczę tego słońca :) Serwetki zrobiłaś piękne, śnieżnobiałe :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne serwetki :)
    pozdrawiam zimowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, cóż mogę powiedzieć... są prześliczne:)
    I te domki również:)
    i mnie też bardzo brak słoneczka:) czekam na nie z utęsknieniem:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne śnieżynkowe serwetki . My dzisiaj rozbieramy choinkę , w czwartek mieliśmy kolędę . Sypie się strasznie. Rozdział świąteczny zamknięty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne serwetki:) u mnie na Sycylii troszkę śniegu spadło kiedy była przerwa świąteczna, trzy dni leżał :). Teraz to tylko wiatr , deszcz i zimno brrr..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta duża serwetka :-) Czy masz do niej jakiś schemat i opis?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetki są śliczne! U nas właśnie spadło kilka dobrych gramów śniegu i tym bardziej mi tęskno do wiosny ;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna :) takie tchnienie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie piękne wzory mają Twoje śnieżynki Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jako fanka zimy za wiosną nie tęsknię;) A Twoje piękne serwetki idealnie się wpisują w zimy czas. Nawet jeśli i Was nie ma śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, piękne! Bardzo mi się podoba zwlaszcza ta pierwsza, ciekawy wzor!

    OdpowiedzUsuń
  20. Taką dekoratorską zimę to lubię:-)bardzo ładne serwetki.u nas też nie ma śniegu i choć za nim nie przepadam,to jakoś tak dziwnie.
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe serwety - cudne wzory :-)
    Piękne domki - śliczna dekoracja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne serwetki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serwety!! I niekoniecznie tylko na zimę :) Bo w wiosennej odsłonie też by na pewno się odnalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńka:) Dlaczego ja nie umiem szyć ani dziergać?:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne serwety. Mają śliczne wzory. Na pewno świetnie się sprawdziły jako świąteczne ozdoby. Już na zdjęciach wyglądają klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku!! Jakie piękne te serwetki:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne sniezynki!
    I cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne są! Wzór koniecznie wydrukuję bo oczarowana jestem tymi serwetkami:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne serwety. Wzory wyglądają na nieco skomplikowane ale bardzo efektowne i warto się potrudzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te Twoje śnieżynki, tak perfekcyjnie wykonane :) Jak Ty to robisz…..wyglądają jak z pod linijki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za udostępnienie wzory. Serweta mnie zachwyciła, ale to tez zasluga Twoja Agnieszko, bo pieknie jest wykonana :)
    A u nas od wczoraj pada snieg :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne serwetki :*Podobają mi się :*

    OdpowiedzUsuń