Obserwatorzy

sobota, 31 stycznia 2015

Śnieżna dama

Witajcie!

Dzisiaj spadł pierwszy w tym roku śnieg (a dokładniej to pierwszy tej zimy i pomijając oczywiście ten leżący w górach) czas więc na kolejną białą damę czyli wielką śnieżynkę. Mam nadzieję, że ta zima zostanie z nami na dłużej, bo do czego to podobne żeby w styczniu było 20 stopni ? To coś mega dziwnego nawet jak na piemonckie standardy. A w styczniu tego roku takie anomalia przytrafiły się już dwa razy. Tak czy siak, jest odrobinka śniegu, jest śnieżynka więc oglądajcie...zapraszam :)








I na koniec wzór dla chętnych:)



Pozdrawiam jak zwykle ciepło i słonecznie
Aga







27 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się taka serweta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i ślicznie zaprezentowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agus, sliczna ta sniezynka, pozwolilam sobie wzorek zachowac moze jak bede miala wiecej czasu to tez sobie taka zrobie. A ja to mowie byle do wiosny...u mnie troszke sniegu spadlo i lezy bo jest bardzo zimno. Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie serwety!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta, a jakiej jest średnicy? Może i ja bym sobie taką sprawiła?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta serwetka :) taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie się podoba. Piękne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie zaaranzowane zdjecia, wzor serwetki bardzo ladny,a wykonanie cudne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, u mnie raz śnieg, raz deszcz raz słońce... ale blizej mi już do wiosny:)
    A serweta naprawdę piękna, podziwiam!!!
    uściski ogromne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna!!!:)
    ..a ja mam pytanie, bo od jakiegoś juz czasu gdy do Ciebie zaglądam tutaj na bloga, obraz dosłownie skacze/drga i dość szybko stąd idę, bo zwyczajnie oczy nie daja rady...czy wiadomo Ci coś na ten temat?
    Pozdrawiam cieplutko:)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka... marzenie! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie zrobiłaś tę serwetę Agnieszko .

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja DAMA jest urocza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna serwetka!!! Dziękuję za schemacik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna serweta :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna śnieżynka:) A u nas śniegu ani widu ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna śnieżynka , ślicznie się prezentuje. W tym roku zima płata figle . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, chętnie skorzystam ze wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękna, zapisuję sobie wzorek i serwetka w planach:)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  21. Wprowadziłaś mnie w zaczarowany świat szydełka. Trudno oczy oderwać. Zajrzałam i pozostałam. Same śliczności. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna serwetka!
    Aga, dzięki za zainteresowanie candy, pamiętaj tylko, że trzeba się dopisać do listy - przez przycisk nie przez komentarz - zapomniałaś czy może system nie działał i miałaś z tym problemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna serweta! A ja teraz używam szydełka tylko, żeby schować nitki w robótkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak patrze na Twoje prace to mam ochotę wyciągnąc szydełko i rozpocząć naukę….ale czy doszłabym do takiej perfekcji :) Piękna ta śnieżna dama :)

    OdpowiedzUsuń